Haftasonu Kartı



 
 
 
Biz bu sıralar eski romantik komedi filmlerine taktık, haftasonu akşamları saat 11’den sonra seçiyoruz birini ve keyifle seyrediyoruz. Nothing Hill, Mesajınız Var ve Bridget Jones 1-2 yi seyretik sırada En iyi arkadaşım evleniyor ve sonrada en başından başlayıp tüm James Bond’ları seyredeceğiz, işimiz çok yani.
 

Ezbere biliyoruz diye hiç yeltenmiyorduk seyretmeye ama hepsini pür dikkat ve ilk kez seyrediyormuşcasına neşe ile seyrettik. Ne güzelmiş eski filmler, neden şimdi böyle filmler yerine abuk subuk canavarlı şeyler seviliyor ve yapılıyor anlamak zor. ( Evet tam yaşımın insanı gibi konuştum afferin).
 

Neyse diyeceğim o ki haftasonunuz keyif dolu geçsin kızlar…
 

 .....................................................................................................................................................

 
 
Recently, We watch old romantic-comedy movies weekend evenings. Maybe We watched them a million times but still love ...
We started to watch "Nothing Hill" and than "Have got mail"  and "Bridget Jones's Dairy 1 and 2" ...
 
And this weekend, we are planing to watch "My best Friend's Wedding" and later all James Boods...
 
I hope you are also have gorgeous weekend...
 
 
 
 
 
 
 
 

12 yorum :

  1. Öyle valla hemde ne keyifli o filmler. Yok yok şimdikilerin zevkleri garip :)

    YanıtlaSil
  2. benim de romantik komedi izleyesim var iyi dedin nohut ya su misafirler bir gitsin ben de doya doya izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Patlamış mısırımı alıp geleyim mi ?
    Ben romantik komedilere bayılırım ama artık eskisi kadar güzellerini çekemiyorlar :(
    Size de mutlu hafta sonları olsun Nohutcuğum !

    YanıtlaSil
  4. o zaman bir tavsiye de benden. Tesadüf(serendıpıty) filmi de güzel.geçenlerde ben de pretty woman'ı buldum izledim:)

    YanıtlaSil
  5. Benim de çok vardı da güzel film bulamıyordum :) Mesajınız var filmini izlemiştim ama şu en iyi arkadaşım evleniyor cazip ve güzel geldi onu izlemeliyim bu akşam. Teşekkürler :)
    Benden de tavsiye 'Bağlanmak yok' ve 'Aşk gibi bir şey' filmlerini izlemelisiniz :)Ashton Kutcher filmleri :)

    YanıtlaSil
  6. Bir Meg Ryan hayrani olarak "Mesajiniz var" en sevdiklerimden. Keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
  7. Aynı filmlerin hastasıyım ve severek tekrarlarını izleyebiliyorum....böyle filmler şimdilerde neden yok galiba bizim nesil için film yazan yazarlar artık hayatta değiller:) yeni vizyona girecek bir filmde "jodie foster" gördüm!! görmez olaydım gözlerime inanamadım....paltrow"lar,robertslar .....ah ah zaman çok acımasız bir şelkilde ilerlerken bizim ruhumuz hep aynı kalmış olması güzel...ama eskileri aramaya başlamak beni çok ürkütüyor...

    YanıtlaSil
  8. When Harry met Sally!
    French Kiss!
    Slepless in Seatle!
    Kayip Melekler Sehri! Hepsi Meg Ryan hepsi tekrar tekrar izlenesi!!!

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok severim romantik komedileri,ama son zamanlarda ev,çocuk,boyama işleri derken hiç izleyemez oldum...
    Siz benim yerime de izleyin olur mu :) mutlu haftasonları.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Günlerdir bilgisayarım bahar depresyonunda olduğundan girdiğim bloglardaki çoğu resmi-rengi açmıyordu. O yüzdendirki blogta değişiklikler yaptım diyordun da bana pek bir anlamsız geliyordu. Meğer negüzel olmuş,şimdi gördüm:) Ultra cici olmuşsun nohut. Gerçi buraları simsiyah yapsanda seni seviyorum o ayrı;) ama değişiklik tam kıvamında bence. Aaa unutmadan pancake için tekrar teşekkürler,harika oldular. Öyle ki bizim küçükelma kurdunun favorisi oldu.Son zamanlarda kahvaltıdan kaçan küçük hanımefendi için kurtarıcım bu pancake ler. Her sabah 7de kalkılıyor, elma kurduna pancake pişiriliyor, cam açılıp sokaktan bir kedi bulunup seyredilerek yediriliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) oohhh afiyet bal şeker olsun o elma kurduna...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...