Bugün Bunu Sevdim - Sweet Paul


Belki pek çoğunuz görmüştür Sweet Paul’un son sayısını ama ben yine de paylaşmak istedim. İçinde yemek tarifleri çoğunlukta ama çok güzel sunumlar ve evde yapabileceğimiz el işleri de var. Hiçbir şey olmasa bile bir yığın güzel fotoğraf var.
Mutlu Haftalar....






Perhaps many of you have looked at it. but I still wanted to share recent issue of Sweet Paul. Recipes in the majority, but there are also many beautiful presentations and crafts we can do at home. There are heap beautiful images.
Happy Week...






12 yorum :

  1. Vay anam vay! Ne güzel, ne estetik bunlar böyle Nohut'um.. ama bir kötü yanı insanın canını çok fazla çektirtiyor:)

    YanıtlaSil
  2. bu blogla tanışmam dün akşama nasipmiş.
    pazar akşamı evde kimse yok,umutsuzev kadınlarını bekliyorum izlemek için.pc yi aldım kucağıma bloğları gezerken rastladım cafe nohuta.ve sonsuz şükrettim.haberimiz olmadan bizden ne kadar uzak bir hayatı aydınlatıyoruz bunu tekrra düşündüm.yarın işe gitmeyecek kapatmak istemedim pcyi.ama fark yok:)işe gelince direk yine nerdeyim nohutta.
    velhasılı kelam ellerinize yüreğinize sağlık.
    doyamadım bne...

    YanıtlaSil
  3. Ben bunların hiçbirini yapamam, eh belki kapı süslerini :)
    Dergi güzel ve ne çok emekle hazırlandığı ortada.
    Biz'de yok sanırım bu tarz dergiler varsa da benim haberim yok, darısı başımıza...

    YanıtlaSil
  4. ba yıl dımmm..mımmmm...

    YanıtlaSil
  5. Ah Nohutcugum...en severek takip ettigim bloglardan biri...sevgilerimle,
    güzel bir hafta diliyorum...

    zehra

    YanıtlaSil
  6. Günümü güzelleştiriyosunn..

    YanıtlaSil
  7. o yıldızlı kahvaltılık ekmeklerden yapıcam :)
    hep düz şekilde yerdim biraz şekil yapıyım dimi ama :)

    kekler kurabiyeler bitirdi beni resmen

    şişmanlarsam sebebi sensin :D

    YanıtlaSil
  8. Bundan sonra dergi okumaya sana geleceğim desene :)) Yine çok güzel bir paylaşımdı Ayda' cığım :) Teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  9. Baktım baktım çok hoş bir dergi güzel tarifler var .Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Deli-Anne; Ne kadar zevkliler, ne inceler değil mi... Baktıkça içim açılıyor, bir yandan da oofff çekiyorum.
    Can çekme olayına gelince mümkünse benim canım şöyle uzun süre birşey çöekmese diyorum ama olmuyor...

    Eleminaz; Ne güzel şeyler yazmışsın, çooook teşekkür ederim. Bir yandan da panik sarıyor beni böyle güzel şeyler okuyunca blog hakkında, "ayy ne yapsam da beklentileri boşa çıkartmasam, layık olsam tüm bunlara" diye...

    Sedo; ben de tekrar tekrar bakıyorum ne yapabilirim diye, sonra amannn diyorum, bakıyorum, görüyorum ya, o aklımın bir köşesinde mutlaka yer ediyordur, böyle böyle hayatımız güzelleşiyor zaten... Hep güzelliklerle dolu olunca insanın kafasının içi, etrafını da güzelleştiriveriyor gün geliyor..:)
    Ve evet hiç rastlamadım Türkiye'de çıkartılmış böyle bir dergi... Keşke olsa..


    Zeynep; Ben de senin renk ve doku fotoğraflarını pek bi sevdim:)

    Zehra; Ben de sana güzel bir hafta diliyorum:)

    Zeynep; Aman ne mutlu bana, herşey karşılıklı değil tamam ama sen de benim kini demek zorundayım:)

    Reyyan; Hah bak ben de yapacağım onlardan..
    Aman kilo mevzuunu açma hiç. Annemler yeni gitti ve biz yaklaşık 1 aydır kıtlıktan çıkmış gibi yiyoruz, sanki kıtlık çıkacak da ne depolarsak kar gibi şişirdik kendimizi. Şimdi sözümona rejime girdik ama , habire birşeyler atıştırıp, yok canım bu bozmaz, bu enerji veriri, ayy bu kadarcıktan birşey olmaz diyip duruyoruz kardeşimle birbirimize:)

    Demet; Beklerim herzaman efendim, senin gibi bir misafire kim hayır diyebilir ki:)

    Mevdoş; Sweet Paul adına teşekkürü bir borç bilirim:)

    YanıtlaSil
  11. Harika fotoğraflar bir çok fikir aldım bile:)

    YanıtlaSil
  12. öğleden sonra kahvemi alıp bakacağım :D
    çok güzel şeyler var belli ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...