Bugün Bunu Sevdim... FRYD + DESING






Bugün buldum bu dergiyi, ilk sayısının ingilizce versiyonu varmış ama ikinci sayısının yok. Gerçi sadece görsellere bakmak yetiyor. Hepsi birbirinden harika. İlk gördüm şöyle bir baktım, bloğuma koyayım ki daha sonra da sayfa sayfa dikkatlice bakabileyim istedim...

Alın kahvenizi, full ekran yapın, sırıta sırıta, mutlu mutlu, huşu içinde çevirin sayfaları:)




                         






Today I discovered this beautiful magazine.
The first publication has the English version but the second is only Norwegian. But it is not important because all images are amazing. Pure, bright, impressing..
Get a cup of coffee, flip the pages....






12 yorum :

  1. keyikle baktım dergilere.Kahveyi birazdan yapacağım.

    YanıtlaSil
  2. Ya ben niye issue'da bunları bulamıyorum? daha dün sıkıntıdan ne yapacağımı bilemezken aramış ve hiçbişey bulamamıştım, neyse ki sen varsın :)

    YanıtlaSil
  3. elimde çayım,gerçekten de sırıta sırıta baktım teşekkürler.çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. keyifle bakacağım.önce bir evi toparlayım... teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  5. Harika dergiler ! Paylaştığın için teşekkür ederim. İşyerinde hızlı hızlı baktım. Ama evde Emre uyuduktan sonra, sakin sakin birkez daha bakacağım, hayallere dalacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Kahvemi yapıp geliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim cnm çok hoş oldu bu dergilere bakmak:)

    YanıtlaSil
  8. bir önceki dergi paylaşımınızada zevkle bakmıştım :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. o kadar yorgunum ki, biri çay verse bende keyif yapsam

    dergilere öyle tadını çıkaraçıkara bakamadım ama şöyle bir göz gezdirdim.

    çok cici şeyler var
    demekki tekrardan bakılacak :D

    YanıtlaSil
  10. eee siz böyle dergileri severseniz ben buldukça paylaşırım sizinle o zaman... Ben siz de bakıyorsunuzdur aynı şeyleri koymıyayım diye düşünüyordum. Tamam bundan sonra sık sık online dergi var burada:)

    YanıtlaSil
  11. sen yayınla ben bakıcam diye işi bekletiyim masada..birileride bana burada huşu ile bakarsa sana sığınıcam bilgin olsun nohutcum;)

    YanıtlaSil
  12. Dear friend, we have such alike taste. I just saw this magazine today and I was mesmerized by the astonishing photos.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...