Pazartesi'nin İnadına...

Sonunda bahar geldi… Dışarıdaki parlaklık gözümü alıyor. Alıp çantamı çıkmak istiyorum. Böyle kapalı yerlerde zaman geçirmek insanın doğasına aykırı bence…


Daha önce de “nestdecorating” e ait fotoğrafları paylaşmıştım. O kadar canlılar ki, haftaya başlamak için onun fotoğraflarından daha hayat dolusunu bulamadımJ


Şu yeşil komidin ve abajur için 2 hafta internete girmeyebilir, kahve içmeyebilir,  haftasonu Esse’nin %50 indiriminden çoook severek aldığım kahvaltı takımını birine verebilirim …. (içim cız etti ama olsun 1 hafta önce o kahvaltı takımı olmadan da yaşayabiliyordum neticesinde)


Yukarıdaki yeşil koltuk, eve biraz daha hareket ve neşe katmış. Daha yeni dahil oldu bu cıvıl cıvıl salona… (Hayır devamlı takipteyim de oradan biliyorum... )



Onca güzel, hayat dolu fotoğrafın arasından seçim yapmakta o kadar zorlanıyorum ki anlatamam…
Neyse bir yerde kesmek gerek.
Herkese neşe dolu bir hafta diliyorum, yok bir değil, birsürü haftalar diliyorum…

1 yorum :

  1. Bahar coşkusu, renklere, evlere, yüzlere nasılda güzel yansıyor. Size verdiği heyecanı bile hissettim yazınızdan. Ben de iyi haftalar ve sorunsuz, sağlıklı baharlar diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...